De snurrar....

Japp, tror jag är på gränsen till sjuk, känner mig helt seg och olustig, mamma babblar om att jag tydligen inte vill ta körkort bara för att jag inte känner att jag har haft tid och bokat körlektion, BLÄÄÄ!
Visserligen har det gått 10-11 veckor sen jag senast övningskörde och jag kan inte övningsköra hemma för jag är så koort!
Alltså varför är de såhär??? Jag orkar inte med att vara såhär seg...Och stressad över skolan är man också, har bara 4v kvar innan allt ska vara färdigt! Anledningen beror på att vi har praktik de 5 sista veckorna i skolan, aaaah panik!
Till och med min moster förstår att det är svårt att hinna med körkortet bättre än mina föräldrar, de tror att det bara är att boka en tid och tro att man kan, men hallå jag pendlar och det beror helt på om jag kan åka hem tidigare, hinner med bussarna och nu har vi rätt högt tempo så jag har inte ens haft en tanke på körkortet!
Vet att det låter galet, men jag har varit så jäkla dålig de senaste åren i skolan att jag helt enkelt har satsat iår och vad får man för det? Jo att man inte lägger ner med tid på körkortet som jag har tid med sen också, även om det är väl sant att man tappar en del om man inte övningskör då och då, men vad ska jag göra?
Åh nu klagar jag bara, hoppas den här dagen slutar bättre än den började i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.