Helt godkänt......

Med ridningen och armen. Hästen skötte sig bättre än i måndags och armen/axeln höll så det är positivt!
Red förvänd galopp på långsidan, bröt av till trav och red en serpentinbåge på andra långsidan i trav.
Det var huvuduppgiften, i framridningen hade vi en del övergångar och red 3st serpentiner rakt över ridbanan.

Hade Pandy precis som förväntat och han var såååhäääääär mycket piggare än i måndags. Skönt kan jag säga för gillar inte att använda spöt och sporrarna så mycket som jag gjorde i måndags för då var han helt skänkeldöd!
Fast det beroede väl mest på att han hade gått en hel timme innan det och sen åkte på en hårdträning i dressyr men ja...det i alla fall väldigt mycket idag och det är positivt!

Nej nu ska jag in i duschen sen blir det att kolla på en japansk serie;)

Denna söta kanin har blivit en riktig kelgris, spring runt mig och puttar på min hand för att jag ska klappa henne<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.