Bloggtorka

Hejsvejs, jag har bloggtorka, jag vill blogga men när jag kom in här så tar det absolut stopp! Men förhoppningsvis blir det bättre tills nästa vecka, om inte så vet jag inte vad haha. Det kommer hända så hemskt mycket f.o.m torsdag morgon, attans bara att jag inte har något trådlöstinternet, eller vad de nu heter, helt glömt bort ordet, men ni fattar hoppas jag.

Blir inte heller att ta med datorn till Gotland just pga att jag inte har internet direkt så kan inte blogga ändå! Så det blir bildbomber om allt och inget när jag kommer hem och under nästa vecka, tar ju studenten FTW! Åh herregud det är så mycket som ska hinnas med från torsdag och framåt, sen tar abrut slut om 2v...hoppas verkligen jag får sommarjobb på Paloma, skulle rädda hela min sommar, och jag vet inte om jag har kommit in på högskolan heller, buhuhu usch min framtid är så oviss för stunden så blir tokig, jag vill veta hur det blir!
Och jag vill sälja hästbilder, men för stunden är det lite trögt, hoppas det blir bättre till sommaren haha. Usch jag behöver verkligen pengar för det är så mycket jag vill göra och inte har råd med..

Nej nu babblar jag bara, så ni får ha det så bra, blir inte så mycket bloggning för att hitta på nya idér så tjingeling tills vidare:)

En failbild på en liten trött tjej;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.