Mellan valet och kvalet

Får väl börja med att säga GRATTIS till FC Barcelona! Vältjänt seger enligt mig, men det finns nog en hel del delade meningar ute i världen om detta haha! Nej nu hoppar vi tillbaks till ämnet. Jag har beslutångest så det räcker!
Står och väljer mellan 3st HP laptops som jag vill köpa, hur svårt kan det vara att välja en laptop egentligen? Sjukt egentligen också vad allt har gått framåt i utveckligen, man blir bara massa snurrig, men vi får hoppas på att pappa och jag kan åka till Avesta imorgon och kolla på några, men bara jag har en tills efter studenten!


Dessa tre laptops väljer jag mellan, usch hatar att välja! Alla HP men tja, vilken är bäst? Jag vill ha en bra dator som klarar av photoshop cs5 med lite andra program...men ja...gaaah blir tokig, men vilken jag än väljer blir de bättre än skoldatorn så jag borde inte klaga men haha man vill ju alltid ha det bästa, men det får bli en dröm tills vidare! Funderade på en MAC men jag känner en som brukar ge mig photoshop gratis för han har de på en hårddisk, fast det är bara för Windows så jag fortsätter på Windows och sen om jag får sommarjobb och känner  att jag behöver en till dator kanske det blir en MAC.
Vi pratade också lite om vad jag skulle få i studentpresent, och jag önskar mig för stunden bara Tamron 28-75, men om jag inte får det innan bröllopet är det egentligen shit the same, men ja, har ingen aning vad som jag kommer få, hoppas annars det blir pengar haha, jag är så girig alltså;)

Här det, objektivet jag vill ha, ett perfekt normalzoom för inomhusfotografering för ex. fester osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.