Ny laptop...

Yes, var SÅHÄR hyper men nu vet jag inte längre, högtalarna är mycket bättre än på skoldatorn men...DET ÄR BARA EN HÖGTALARE! Ljudet kommer bara från vänster och jag som har tinituskänningar på vänster öra och är jätteljudkänslig på vänster öra! Håller i alla fall på att ladda ner Photoshop cs5 för att se hur snabb det blir med den här datorn, antagligen snabbare än skoldatorn så lär behålla den ändå, vänjer mig väl med att det bara låter på vänster sida även om jag kommer få mina utbrott ibland på grund av att örat blir tokig eller något.

Annars är den snygg i alla fall, fast tja, vi får se...jag måste skynda mig och bestämma mig, men jag behåller den till 90%! HP laptopen jag var inne på förut var billigare men hade inte lika mycket grafiskt minne som är väldigt avgörande för att se hur snabbt photoshop fungerar. Så aja, får väl ladda ner photoshop nu och sen...aaaaaah blir tokig varför var de tvungna att bara ha en högtalare eller rättare sagt bägge högtalarna till vänster? Min svaga sida och allt...åh! Nej nu får jag inte fortsätta klaga, den är säkert jättebra bara jag vänjer mig vid den!

Såhär ser den iaf ut, rätt snygg! Så den lär ju stanna;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.