Vi ser de regna, vi ser de regna de va väl*piip*

Typ så, östener när jag gick till ICA och köpte lunch, en sallad igen, så gott så! Har fortfarande lunchrast så bråkar lite med mina bilder och equipes uppladdare till deras webbshop. Vissa bilder är för stora men de är precis lika stora som de andra som fungerar så jag vet inte vad problemet är...Piggar upp mig själv med lite disneymusik, notalgi vett ni~

Jag som hade planerat att gå hem, men aja, vi får göra det bästa utav dagen men kan säga att internet här i Rådhuset är SÅHÄR mycket snabbare än mitt hemma, så det tar kanske 10minuter för så många bilder de tog för mig att få upp igår under 3 timmar, GAAH! Aja, det är bara en klass kvar nu, sen ska allt matchas upp med rätt ryttare och häst, sen så ska jag ändra storleken på de bilder som inte ville upp och sen är jag äntligen klar!
Nej nu ska jag nog förminska färdigt allt bilder sen så blir det att fortsätta med praktiken;)

Såhär ser det ut när man laddar upp bilder till equipe:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.