Louise är busig :)


Hahah, och detta hände i chatten under typ samma tid:

Ni ser den röda pilen va? Det hoppas jag, men hur som helst. Gissa vem som skrev det? och gissa om Li märkte det...   eller inte -.-

Kan även förtydliga att Alice är Li's lillasyster, in case you didn't know ;)

Nejdu, det var inte detta som jag hade tänkt skriva förstås. Vem jag är kanske jag också ska förklara.
Det är jag som är den världsberömda och extremt talenterade *host* Louise som Li träffade häromdagen, hon har varit hos mig tidigare och "jobbat" på ett ungefär så att säga. Vi träffades i Storbyn förra året när jag och Herkules var där och vägrade ut oss ett x antal klasser.

En bild på fina Hulster från Li's senaste besök som var way to long time ago.

Min egna häst är den helt fantastiska HERKULES, of course, jag älskar honom över allt annat, våran resa har varit lång och tuff men bitvis till syntes ganska okomplicerad. Sen i maj har saker och ting verkligen börjat hända, och nu är vi en god bit på väg att få till det :) Smakprov från Li's besök igår, min redigering därav ingen logga, men det är som vanligt copyright :)

En liten dressyrbild också kanske

Inte den bästa, men orkar inte starta min externa hårddisk. Lat, jag vet ;)

Måste säga att Li är en helt underbar människa, extremt ödmjuk men har sina åsikter. På rätt sätt! Man ska veta vad man tycker, men man ska inte ta det till en överdriven nivå. Det är härligt, vi diskuterar så mycket och det är riktigt skönt att kunna prata och diskutera hästar osv utan att det ska bli tjafs (som tyvärr är väldigt lätt hänt inom denna sporten). Hon är superduktig på att fota och älskar det precis lika mycket som jag, förutom att hon är väldigt mycket duktigare.

Nu ska jag kila vidare, vi ses sen med lite roligare uppdateringar ;)




och så vill jag lite random hälsa Danai Doverholt att du MÅSTE fixa en träningshelg efter 12 november! Då kommer vi, både jag, powney och Li. Det har jag bestämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.