Bästa avslutningen på dagen!

Hello, nästan midnatt och dagen avslutades med att jag fick se Rolf-Göran Bengtsson ta EM GULD!!! Fy fan vad sjukt duktig och BÄST den människan är! Känns helt otroligt bra, och som Ninja hoppade idag fick man i stort sett rysningar, vilken form de lyckades pricka in.



Det var det som hände precis, annars har väl dagen varit seg som sagt, städat och pluggat och läst manga är vad jag har gjort. Har även nu precis beställt bilder, till slut, men tror resultaten kommer bli super! Borde ha läst 30 sidor i en bok tills imorgon men det skiter vi i, haha föreläsning och får väl se till att anteckna väl imorgon och sen läsa kapitlet efter och anteckna saker från det sen.

Nej nu kallar sängen, måste orka med morgondagen och ihelgen tänker jag nog ta mig en ridtur, ta bilder och...jag plocka svamp haha. Nej nu blev detta slut bara flummigt men hoppas att ni hästnördar som läser min blogg ibland såg sammandraget från EM finalen idag och att ni också fick rysningar av Roffes felfria ritt!:)

En av bilderna jag beställde idag/natt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.