Det har gått framåt!


Bilder från första sommaren med en system mot denna sommar. En helt annorlunda känsla i bilderna enligt mig och det tekniska är mycket bättre, inställningarna är mycket bättre osv. Har nog blivit lite bättre på redigering också, de första bilderna saknas kontrast och skärpa, visserligen är de kraftigt förminskade men det är helt okej.

Nu ska jag i alla fall ta och skicka lite bilder igen och imorgon bär det av till Säterbygdens RK för lite små ponnysar igen på en lokal hopptävling, men blir inte där hela dagen, planerat att stanna till lunch, en spontan åka iväg och fota hästar dag, och jag har ändrat på min hemsida, i alla fall länkarna som inte fungerat, mer ska ändras så håll ut, känns lite tomt och tråkigt men det kommer bli bättre! Kan även tillägga att jag faktist satt en timme på körskolan och plugga körteori! Nu ska det hållas i så kanske jag kan bli klar om 4-6 veckor så kanske jag har mitt körkort innan vintern som kommer gillas starkt av många, speciellt föräldrarna som kommer bli väldigt glada över att slippa skjutsa till och hem från ridskolan och alla hopptävlingar jag inte har skjuts till. Problemet kommer nog bara vara att jag inte hittar till bara Säter, Sveden, Falu, Svärdsjö, Hedemora och Heby haha, måste införskaffa en GPS när jag har skaffat körkortet och en bil!

Jättelångt inlägg, hoppas det är lite roligare än de andra de senaste dagarna men inget händer för stunden, jag har nu börjat på systemkameran som sagt så det kommer ta upp hela min fritid förutom sova och datorn hemma för att betala räkningar och skriva mail åt mamma! Nu ska jag sätta fart med det jag ska göra innan jag måste sova, ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Dennis Lundin

Hur gör du för att få bilderna så skarpa?

Mina blir bara suddiga eller tråkiga. :(

2011-12-14 @ 15:38:47
URL: http://dennisportfolio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.