Flottrace

Hejsan hoppsan, förlåt för dålig bloggning men har varit sjuk sen förra onsdagen så orken har inte funnits. Nu sitter jag på högskolan och fördriver tiden tills klockan blir 19 för då ska det bli maasaktivitet på tenoren, men man får inte ta med sig nå dricka in så jag ska väl ta och dricka upp mina två cider av tre stycjen eftersom jag drack en meddan flottrace:t höll på. Synd bara att jag mår som jag mår fortfarande, den som vill få kontakt med mig imorgon kommer få käpa för n0llan kommer vara tämligen trött imorgon! Om ni tyckte föregående mening låter konstig så pratar man som man umgås med eller vad man nu ska säga.

Hur som helst var vi på flottrace i Falun mot Faluns nya högskoleelever. Det gick riktigt bra för GD/GT, GD kom 3a av 14st lag och Bergs klassen från Borlänge vann hela skiten och det är tydligen första gången Borlänge vinner så detta låter väl lovande haha. Ska väl ta och samla lite energi inför ikväll, dra med någon ut någonstans och äta innan samlingen vid Tenoren. Men jag måste jag var lite dålig som inte tänkte på att det var reg. ponnyhoppning i Åsebo som jag hade kunnat fotat, vem vet, jag hade kanske varit frisk idag om det hade varit så, vem vet...

Och jag måste dessutom ställa in Säterdressyren nästa lördag, om en vecka de vill säga, för jag hade glömt av handbollscupen som jag ska fota är då, buhuhu. Aja, blir nog kanske fest på fredag med Maasarna och klassen sen på lördagen blir det väl att åka runt i lilla Hedemora kommun och fota handboll på massa ställen. På tal om handboll, blir så sur, hjälper ju mamma(oteckniska mamma) med alla papper och sånt inför cupen och hälften av lagen hade inte betalat deltagarkort utan bara anmälningsavgiften och sista betalningsdagen var förra veckan och två lag hade inte ens betalat anmälningsavgiften! Tämligen uselt eftersom det är vuxna människor som bara ska vara med i cupen så man tycker ju de ska ha lite ansvarskänsla, det är ju en annan poäng om det är barn i farten men nu talar vi om vuxna. Visserligen finns det alla slags människor men vuxna liksom...aaah blir tokig för jag ska väl inte hjälpa till i en klubb om jag inte är medlem men eftersom mamma behöver mig så är jag hennes lilla ständiga sekreterare, som tack bjuder hon mig på resa till Göteborg...

Men sjukt drygt att gå igenom massa insättningar och sen märker man att hälften inte betalat osv. Hur som helst, skulle kunna skriva världens längsta uppsats om människor som inte passar deadlines osv men nu skiter vi i det. Jag ska ta och leta på en toa sen fortsätta med något roligt i Illustrator, hoppas ni får en bra helg och ni som ska på Granny goes street, ha det bäst nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.