Föreläsningar

Tjohejsvejs! Jag är sämst på att blogga just nu men har absolut inget att berätta om, eller jo under denna helg har det hänt väldigt mycket så jag inte ens hunnit eller orkat blogga. Förra veckan var jag ledig 2 dagar och nu dröjer det minst en månad innan jag är ledig igen under en vecka haha. Men istället så har jag bara en lektion, som är mellan 15-17 till och från. En hel del föreläsningar som är riktigt bra, helt annorlunda mot att sitta på lektion i "skolan". Trodde inte att Arbeta i projekt föreläsningarna skulle vara såhär trevliga, fast på onsdag ska vi göra någon övning, herregud jag kommer inte överleva! Fast jag behöver förbättra min förmåga att arbeta i grupp så får väl plåga mig igenom detta!

Vi kommer även att någon gång få stå inför hela klassen och ha redovisning, hoppas jag har förbättrat min halva sociala fobi tills dess. Annars så handlade dagens föreläsning om feedback och konflikter, riktigt intressant, jag ångrar verkligen inte att jag började här, hur trevligt som helst, men jag måste ta tag i körkortet, ska inte ens säga hur mycket ett kombikort kostar, fast jag kanske får använda upp till 20 kort sen också, undrar om det är någon som kollar upp sånt. Vet inte hur strikta de är på sånt, ska fråga någon vuxen om de har kombi eller 20 kort.

Nej nu fick jag faktiskt till ikonen som vi skulle göra i illustrator så nu ska jag ta och börja lite på vår sko vi ska göra, har visserligen 2v på mig men äsch vi försöker få så mycket klart nu! Hoppas ni har det bra, handbollsbilder kommer m.m under de närmaste dagarna!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.