Illustrator

Hejsan, fortfarande sjuk och med inspirationen på botten på grund av den lilla energin jag har. I alla fall så ska vi alldeles strax börja på vår värsta uppgift innan tentan för denna kurs misstänker jag. Vi ska illustrera en systemkamera i Illustrator! Vet inte hur detta kommer gå, men det ska bli skitkul att göra den. Enligt de som redan har gjort den tar den minst två veckor och då sitter man säkert minst två timmar varje dag. Men det gör inget, riktigt roligt att göra allt på macdatorerna, jag är nog lite kär i dem, men vissa hatar dem...

Hur som helst, jag borde inte sitta här under lektionen fast nu tog den i för sig slut, så ska passa på att byta till en mac för nu sitter jag på de tröga pc-datorerna...

Denna bild ska jag rita av:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.