Lånar en dator

Hejsanhoppsan, jag lever och nu sitter jag vid en kompis MacPro laptop. Den verkar jättebra och nu blir man ännu mer sugen på att köpa en. Herregud man ska inte låna sånna här roliga grejer! Annars så är jag fortfarande förkyld, cp grej, hostar och har mig hit och dit och jag har bestämt mig för att jag ska rida lektion imorgon så jag får helt enkelt hoppa över brännbollsturneringen med högskolan och maasarna idag och åka hem och städa.....
Fast nu vill hon ha tillbaks sin laptop buhuhu, får blogga mer hemma med bilder från flottracet:D Byebye, eller något wiie:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.