Lite si o lite så o lite trögt

Hejsan, usch vad opepp jag är idag, ska städa till mig själv och kaninerna idag, plus att eftersom jag varit sjuk i snart en månad är jag väl efter i en månad i fotogrejer också, blääää! Fattar inte, började med två veckor sen tar det om, dumma fanskap, ursäkta språker men är lagomt trött på det här nu! Annars så har jag redigerat lite utställningsbilder från igår och passade på att redigera bilderna på min ridlärare Björkis när hon tränade för Ulla igår.

Jag tog helt enkelt en paus från det mörka och kalla ridhuset och gick ut i solen och kollade på lite dressyrträning istället. Missade inte så mycket tror jag, om inte så hostade jag nog minst fem gånger på en minut genom hela utställningen och jag försov mig dessutom så kom runt halv tio till Hamre, fan alltså! Verkar som det inte riktigt går min väg för stunden, men har börjat på en ny design på hemsidan, den är snart klar, plus att jag ska ha erbjudande om både fotograferingar och hemsidor nu. Alltså hur detta ska gå vet vi först när vi har provat. Ska även ta tag i körkortet på riktigt och nu MENAR jag det, fan satt ju som mål att bli klar runt höstlovet...

Annars så försvinner tiden för fort, tre veckor klara i högskolan redan, jag har lyckats shoppa upp lite pengar, köpt hårddisk osv. Ska även passa på att åka ner till Sala snart och hälsa på Sara och Louise! Har inte träffat människorna på evigheter, i alla fall itne Louise, men hon tänker ta död på mig och låta mig rida hennes stora maffiga D-ponny, jag känner mig liten! Hahaha, undra om man ska passa på att leta upp lite fotojobb i Sala samtidigt...nej fan, nu ska jag dit för att umgås och antagligen ta med mig den Grafiska kokboken så jag hinner läsa det jag ska innan lovet och då tentan ska in! Äsch nu babblar jag bara på, bilder kommer nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.