NG!

Herregud vad ska jag ta mig till, skämt ut mig och gjort världens blopper!!! Fattar inte...jag måste varit sjukt stressad och ja allt! Vet inte vad jag ska ta mig till alltså. Ibland stämmer vissa saker på FB för bra...aah...jag fick att jag bara hade 53% tur och det stämde rakt av! Usch, hoppas dagen och morgondagen blir bättre för gårdagens ridpass drar vi ett streck över! Fick dessutom reda på misstaget jag gjorde igår idag för jag är allmänt efter!!!

Okej...nu ska jag redigera bilder, skicka webb-bilder och försöka hinna plugga lite osv. Annars ska jag även ut i sommarvärmen, det är ju typ sommar för stunden, så självkalrt har jag massor att göra vid datorn. Alltså hoppas turen vänder nu. Men om vi bortser från alla smådetaljer som förstör allt så mår jag bättre än någonsin typ, nej men på en månad i alla fall! Så det kanske är så att jag är lite för "på tårna"?! Borde kanske lugna ner mig lite, allt kanske går för fort för min hjärna...eftersom jag är väldigt trög i vissa fall.

Nej nu har jag babblat färdigt, ska redigera lite av bilderna sen in i duschen sen fortsätta med bilder, hoppas ni slipper vara med om samma pinsamma sak som jag i livet, i alla fall ni som fotograferar åt andra!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.