Nytt utseénde..igen

Tjoho, jag är här för ett snabbt litet inlägg innan jag ska sova, är lite lagomt trött och yr så ska inte göra detta så långt. Har gjort klart nya designen på hemsidan, men måste börja utmana mig själv och göra lite mer avancerade hemsidor, tur att man har en Ida Lundahl som inspirerar en i stressen med skolan, körkort och allmänt nerstämt liv för stunden.

Jag är påväg att bli frisk, så nu ska bara energin tränas tillbaks, det ska även ätas vitaminer och vara så lite vid datorn som möjligt utan att behöva känna att jag missar någor...det går liksom inte ihop men får göra det bästa av situationen. Imorgon är jag egentligen ledig men vi ska ha planeringsmöte för en sittning här runt höstlovet, så åker till skolan med halv 12 tåget så hinner jag sitta i datorsalen och fortsätta på vår andra uppgift som ni borde ha listat ut vad det är.

Nej nu ska jag inte skriva mer, har gjort slut på sista energin ihjärnan genom att välja lite nya bilder till portfolion. Så ni får en lite sneakpeak eller vad man nu ska säga, erbjudanden och liknande är även påväg upp på hemsidan och nu ska jag bli klar tills nästa vecka och inte en månad senare så ni slipper gå in och kolla på en ofärdig hemsida;)

En ny portfoliobild och den nya designen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.