Ponnyhoppning

Hejsan, jag var som sagt till Säter igår och fotade lite spontant på deras lokala ponnyhoppning, inget planerat direkt utan åkte dit för att egentligen bara fota en ryttare men det blev några fler. Annars satt jag där och skrattade åt alla konstiga saker klubbens vuxna kan komma på att prata om och retas för. Tror jag aldrig kommer bli vuxen haha, känner mig alldeles för barnslig för att ens vara 19 så.

I alla fall, vädret var kanon, förutom att det blåste lite som inte gillas från min sida men bilderna blev faktiskt BRA den här gången, så det blev fler än vad jag trodde det skulle bli haha. Höll dessutom på att missa tåget hem, fick springa till det och då blev man åter igen varse om vilken dålig kondis man har efter denna långa förkylning! Men jag hann med, åkte hem, åt och sen åkte jag och pappa ut till stugan, klippte gräset och jag plockade all svamp som växte där, bara kantareller dessutom. Eller alltså det finns ju hur mycket annat också där men jag plockade bara de fina gula svamparna!

Nu ska jag nog faktiskt ut och gå, sen blir det att städa rummet lite, laga mat och se över vad man behöver kanske plugga lite på inför kommande vecka i skolan!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.