Skakis...lite lagomt mkt..

Yes, jag fick en inhalator för halsen igår, och tror ni inte att jag blir skakis av den! Lagomt rolig biverkning, tog två inandningar igår och jäklar vad jag började skaka i speciellt händer, skitläskigt, men det känns bättre i halsen så får väl stå ut några dagar. Fast jag red ändå, gud det var så roligt men jobbigt, känns i kroppen.
Vi red i alla fall LC:1 programet eller jag hoppade över det, orkade inte med det igår, var ju skakis och med NOLL kondis efter att ha mest suttit en månad i streck. Men märks att det bara är jag som rider till min lilla bebis, hon var stark, svårt med travtaken och framtung. Lite tråkigt men på slutet bev det bättre, så hoppas jag får vara frisk nu så det blir lite ordning på både mig och ponnyn! Fattar inte att jag har varit sjuk i en månad nu, men peppar peppar så går det åter igen åt rätt håll, hoppas bara den inte tar om igen! Om jag orkar ska jag nog ta och rida Lisa ihelgen om tiden och orken räcker. Annars får jag väl träna famför wii där jag själv kan välja hur mycket jag ska anstränga mig!
Nu börjar i alla fall min lektion, och kan meddela att jag kommer till Säter en snabbis båda dagarna tror jag, så ni får höra av er om det är någon viss klass jag ska fota eller liknande. Ha det bra så kanske jag får upp en skärmdump någon gång här på min sko och programmapp:)
Två fina bröllopsbilder, jag är pepp på ett bröllop, är det någon som vill bli fotograferad hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.