Vad ska man skriva om???

Hejsan, nu har jag i stort sett suttit 4 timmar i streck med denna jäkla kamera och det går verkligen inte fort framåt...herregud måste lära mig att speeda upp! Det börjar i alla fall bli lite okej...bara LITE okej. Ska fortsätta arbeta på denna för jag orkar inte åka hem och städa haha. Roligare i så fall att sitta här och pyssla i illustrator. Visserligen hade jag behövt kilat förbi körskolan och plugga lite teori, men vem orkar det...aja, dagen är inte slut än, bara lunch eller hur.

Annars så tror jag faktiskt att min förkylning håller på att försvinna, yay! Det är sjukt skönt att kanske äntligen bli frisk, och om allt går som det ska så blir det att fota i Säter imorgon, plocka svamp och kolla till sommarstugan en snabbis. Tänker också om jag orkar och det inte ösregnar rida på söndag hos Anna-Karin, efter 4 låånga veckor. Hoppas jag får rida bägge två hihi. Herregud ska bli så skönt att komma igång med allt! Och det är mamma ledigt ihelgen, hon den "hemska" människan har åkt till London utan mig, hur elak får man vara?! Hahah, visserligen är det som en present till morbro som fyllde 60 år idag så alla mostrar och morbror plus en mosters man har åkt dit. Självklart ska dem shoppa, gå på puben och se på fotboll och musikaler, jag är inte alls avis, nejnej...!

Äsch nu har jag inget mer att säga, ska försöka koda på ännu en hemsida, men kan inte bestämma mig för en design jag ska ha på den. Ska bli något nytt, så vi får se hur detta slutar. Eller så tar jag och avslutar Danais, eller gör om den lite snarare...Eller nej, det får nog bli en fotopromenad istället, hallå, 100 år sedan jag fotade något som inte har med hästar att göra...Oj nu drog detta iväg igen, hoppas ni får en trevlig helg och jag ska försöka blogga ihelgen om något roligt händer;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.