Vårdcentralen nästa

Hejsan, idag ska jag till vårdcentralen, har varit förkyld i prick fyra veckor idag, skitjobbigt! Jag är fortfarande jättesnuvig, hostar och ibland känner jag av lite feber, även om den inte är hög så finns den där och det är verkligen jobbigt! Nu startar tydligen en lektion i andra salen som sitter ihop med denna datorsal...Det är tydligen en multimedialektion, och tro inte nu att jag sitter här och tjuvlyssnar, den är nämligen ingen vägg mellan oss så hör alldeles tydligt och ser alldeles utmärkt vad de håller på med...hehe...
Hur som helst, blir att kika förbi vårdcentralen...för att få pencelin, måste ju fan bli frisk någon gång!!! Men även om jag antaligen inte kommer få så ska jag rida ikväll, herregud saknar min "gula" ponnyskrutt, hon och jag stod och myste i lördags i solen, hur mysigt som helst. Skulle lätt kunna hyra henne, men känner för körkort mer nu. Varför jag tror det kommer gå bättre att plugga till det nu är för att vi nu inte arbetar framför datorn så nu känner jag att det kommer gå bättre att plugga mer manuellt eller vad man nu ska säga. Finns även program som jag måste sitta vid, men det är mycket på papper och böcker man behöver kolla på så nu när alla föreläsningar är med papper och penna, oftast...eftersom jag inte orkar ta med datorn så känns det mer som jag orkar med detta. Ni vet man blir bekväm  av att bara ha lektioner där man bara sitter vid datorn.
Men anledningen varför jag åter igen sitter här i datorsalen är för att jag ska försöka bli klar med min sneakers idag, orkar inte med den mer så tänker köra ett lååångt arbetspass nu i illustrator och bli klar, inte så mycket men det ska göras innan jag tänker godkänna den som klar. Hoppas ni har det bättre med hälsan än jag och se till att äta mycket frukt, grönsaker, vara ute mycket och sov mer än vanligt, för det kommer hjälpa er att hålla er friska!:)
Tror det är första gången jag är såhär ponnykär i en ridskoleponny! Hon är verkligen speciell och det verkar som jag får "behålla" henne för mig själv, tror det bara är jag som gillar henne haha, kan va för att båda två är väldigt speciella;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.