Mer eller mindre fullfart...

Har det varit hela dagen. Mammsen, jag och lillsyrran drog till IKEA i Valbo. Åkte runt 11 och var framme lite efter 12. Sen gick vi där i nästan 2h innan vi åt, betalade och sen styrde vi kosan mot köpcentrumet precis bredvid.

Var även in på Hööks, syrran blev lite kär i en HVPolo t-shirt som hon försökte få mig att köpa som vi både skulle kunna använda. Oturligt för henne hade jag inte råd med den haha. Kollade på ett par chaps, ridhandskar och en hjälm. Köpte inget för pengarna räckte inte till. Men hittade rätt storlek på allt till slut...

Under tiden jag vandrade runt på Hööks och drömde efter en egen ponny att köpa massa fint till stack mitt sällskap in på det "vanliga" köpcentrumet för att leta skor till syrran. Väl där inne gick vi åter igen 2h. Handlade inget men det slutade med att vi köpte glass. Eller jo jag och mamma köpte en fitness boll tillsammans.

Så för stunden ligger min syrra och halvsvär över att bollen inte ligger stil som hon vill. Antar att vi kommer få lite nytta av den. Jag behöver den så klen jag är! Nej nu har jag babblat färdig, dags att sova, natti!


En sånn här snygging har fått flyttat in hemma hos mig fast ljusblå;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Info

Fotograf i Dalarna
I denna blogg är det en blandning mellan både fotosnack och vardagsbabbel från
en liten glad tjej som planerar en massa och hoppas på det bästa inför framtiden. Går sista året på gymnasiet och läser på medieprogrammet på NTI i Falun.